BLOG

Valódi esettanulmányok, könnyed olvasnivalók, tanulságos történetek

A CRM részletesebben

A CRM részletesebben

Ahogy az autó Henry Ford idejében egy pöfögő, lassan araszoló, kezdetleges gépezet volt, ma pedig már autónak csak az elektronikával telezsúfolt, légzsákos, blokkolásgátlós, klimatizált kényelmi berendezést hívhatjuk – ugyanígy ma már a CRM kifejezés is sokkal többet jelent egyszerű ügyfélkezelő rendszernél. […]

A bevezetési folyamat

A bevezetési folyamat

Ügyfeleink által megrendelt szolgáltatásunk két fő részből áll:

  • a bevezetésből, amikor megismerve célkitűzéseiket, üzleti folyamataikat felépítünk egy nyílt forráskódú programokból álló teljes rendszert
  • és a támogatási időszakból, amikor az elindult rendszer szünet- és hibamentes működését felügyeljük és finomítjuk a folyamatokat.

Ebben a cikkben a bevezetési folyamatot vesszük górcső alá.

Lebutított szupersportkocsi

Lebutított szupersportkocsi

A jó nyílt forráskódú szoftver olyan, mint egy majdnem-kész szupersportkocsi. Szinte minden megvan benne, ami csak egy luxus sportautó sajátja: bődületesen erős, 530 lóerős turbómotor, elektronikusan szabályozott versenyfutómű, ütközéselnyelő masszív vázszerkezet. Hiányzik viszont a motorelektronika, ami mozgásba hozná a hatalmas teljesítményt, nem működik a kipörgésgátló és mókás virsligumik ülnek az aprócska felniken.[…]

Oktatás, a rendszer használatának megismerése

Oktatás, a rendszer használatának megismerése

Félrevezető az a kommunikáció, amikor a CRM-ről úgy beszélnek, mint egy zseniális automata szoftverről, ahol „minden bekerül az adatbázisba”. Sosem titkoltuk, hogy sok munka van azzal, hogy minden fontos adatot manuálisan vigyenek be a rendszerbe az értékesítők. Az adatbázis feltöltése nem egyik napról a másikra történik és az adatok nem maguktól kerülnek bele. Minden eseményt rögzíteni, a telefonbeszélgetéseket röviden összegezni kell[…]